2011. okt. 27.

Varrós hétvége



Marcsi által tervezett táska

A lányok a jól sikerült nyári összejövetelünk után megszerveztek egy akár "őszi mini-tábornak" is nevezhető varrós hétvégét az Őrségben, ahova ismét nagy örömmel mentem el.
Zsuzsa egy érdekes technikával készülő takarót mutatott nekünk, amit nagy lelkesedéssel már pénteken elkezdtünk.Miután megtanultuk a menetét, már "csak"készre kell varrni, ezért szombaton a Marcsi tervezte táskának fogtunk hozzá.Mind a hatan el is készültünk vele,köszönhetően a mindenre odafigyelő segítségre, amit folyamatosan kaptunk Marcsitól.
Mindegyik nagyon jó és teljesen más stílusú lett, a különböző anyagoknak köszönhetően.
Én ezt a leánykámnak varrtam,az anyagát is ő választotta ki a felkínált készletből. A takaró előlapjával teljesen csak Marcsi készült el.Nekem még a fele hátra van,szerintem jól fog kinézni!Tervem szerin,a varrós szobámban levő heverő takarója lesz.:-)
Nagyon jól éreztem magamat a kellemes társaságban.Varrtunk, beszélgettünk, finomakat ettünk( főztünk).Kikapcsolódva és kipihenve(!)jöttem haza.

És még egy táska, jobban mondva egy hátizsák:amit ugyan a békásmegyeri táborban varrtam Szirén mintája alapján, de a nyári csödei "sizzix-partin" Zsuzsa sablonjával kivágott motívumokat applikáltam az elejére.



Azt még nem tudom, lesz-e gazdája a családban,vagy bekerül az eddig elkészített, táborokban varrt táskáim gyüjteménye közé, amiket időnként előveszek és gyönyörködöm bennük..

Nincsenek megjegyzések: