2009. szept. 30.

Foltvarrós hétvége





A tavaszi kiállításunkra készülődvén csoportunkkal " varrós hétvégét" tartottunk Balatonlellén.
A sok minden, amit készítettünk, egyenlőre még titok, de azért magunkra is gondoltunk!Megosztva a nyári tábori élményeinket készültek nagyon szép képek és Lázár Évi tanította meg egyik jó kis táskájának az elkészítését, amit még a nyáron kiszemeltük ebből a célból.Vasárnap ebéd előtt mindenki el is készítette sajátját,egyik szebb lett, mint a másik! Annyira csinos kis fazonja van, hogy akár egy sima anyagból megvarrva is mutatós.
Ez az én fekete táskám. A fagyöngyös betétjét,amit Bajkai Mari tanított nekünk a juliusi békásmegyeri táborban, már akkor célirányosan készítettem, amire ott meg is kaptam a szokásos
megjegyzést: " már megint fekete!"hát igen..

Jól sikerült hétvégét töltöttünk együtt:munka,(ami)szórakozás,jó hangulat!

Egy kis pillanatkép a szombat esti szalonna sütésről:


és a kora őszi Balatonról:

5 megjegyzés:

Juhizs írta...

A szalonna-sütés még akkor is jó - a hangulat miatt, ha valaki történetesen nem is kedveli a szalonnát...
Tetszik a táska, ha fekete, ha nem :-)

dixike12 írta...

Jól néz ki a táska, kár, hogy a részleteket nem lehet látni, kiváncsi lennék az összedolgozásra a gyöngyökkel.Jó volt nektek hétvégén.

Eleva írta...

Nagyon tetszik a táskád. A fotón sajnos nem látszik, milyen gyönyörű az eleje, de én "élőben" is láttam.

Nóra írta...

Évi!
Te találtad kis a fazonját így Neked köszönhetjük!
Dixike!
Törtem rajta a fejemet én is,végül keskeny pánttal rádolgoztam a palástra, a szélén már nem volt gyöngy.Majd próbálok jobb fotót készíteni..
Juhizs!
Igy van, a hangulat a lényeg.A szalonnával én is gondban vagyok, de arra is kitaláltam egy jó megoldást...

És persze örülök, hogy Nektek is tetszik a táskám!

szizsu írta...

Veled örülök a szép táskádnak és jó volt veled a közös nyársalás is.