2013. jún. 12.

Restanciák 2012.

 1.  az elmúlt nyár " Alkotó hétvégéjéről" 

Ez a munkám még a nyáron készült, sokáig nem volt róla a színeinek köszönhetően megfelelő fotó, ami azóta sem igazán sikerült. Majd meg is feledkeztem róla, hogy még nem tettem be a blogomba..
Egy nagyon kellemes alkotó " hosszú hétvégét" töltöttünk el a lányokkal. A kiválsztott téma, amire már itthon lelkileg ráhangolódtunk  az "előítélet" volt.
Az én képem története: egy képzőművész ismerősünk évekkel ezelőtt megajándékozott bennünket ezzel a nagyon szép szobor alkotásával:


Már régen elhatároztam, hogy  valamilyen  formában megvarrom.Amikor elhatároztuk  a témánkat, azonnal tudtam, hogy most érkezett el az ideje.
 Így  a témának megfeleően  " újra értelmezve" saját festésú anyagokból  el is készült:


                                  A címe :   KIREKESZTVE   96 x 50 cm
                                         ( ami  remélem érthető, miért )

 2.  

Az alábbi kép a   EQA 2012-ES BIRMINGHAMI  QUILT FESZTIVÁL   " KERESZTUTAK"  pályázati témára lészült.  a megadott mérete:  20 x 50 cm volt.

 Meg is varrtam, majd mikor elvittem a lányokhoz,  furcsa módon az enyém sokkal nagyobb volt a többiekénél. Hát persze, elnéztem a méretet, 25  cm helyett   30 x 50 lett ! Újat varrni már nem tudtam, mivel  elfogytak a színeim és festeni már nem volt idő.
Így   megmaradt az elrontott méretével,de nem bánom, mert szeretem ezt a kis képemet:



                                   címe:      KÍSÉRTÉS    30 X 50

 







Nincsenek megjegyzések: