2014. ápr. 14.

Vihar

                                                                 Mérete: 69 x 92  cm

Már egy éve hogy  Polyák Ildi és Kacsuk Évi  egy szuper jó  Textil kurzust szervezett, " A fehér vászontól a műalkotásig" témakörben.Hétvégenként  8 alkalommal találkoztunk és valóban  festetlen, fehér anyaggal kezdtünk, megfestettük különböző eljárásokkal, majd  ki-ki elképzelése szerint választott egy témát, ami alapján a már megfestett anyagokból Ildi és Évi útmutatása alapján varrtunk meg egy-egy képet.
 Az én témám a vihar volt és  a fenti kép lett a végeredmény.Már régen elkészült, de sokáig nem sikerült  a színei miatt viszonylag élethű fotót készítenem, majd el is feledkeztem róla, hogy feltegyem a blogomba. Tegnap a közgyűlésen ismét találkoztam Enikővel,akivel együtt voltunk ezen a   tanfolyamon és korábban  már többször reklamálta hol van a kész képem? Így most  magamba szálltam és mielőtt ismét elterelődnének a gondolataim, feltettem ide.
A téma választásomhoz elég jól sikerült az anyag  festése, felületéhez még  shiva olajpasztát használtam.
Szeretem ezt a képemet, bár talán nem kellene írnom, mert az igazság az, hogy az eddig elkészültekere ez mind érvényes..

még egy hangulatos kép a festős hétvégéről, festés közben:


Nincsenek megjegyzések: